0

Det kom ett brev...

Vilken positiv överraskning som väntade i brevlådan idag! För mindre än två veckor sedan begärde vi en remiss för NeNes halsmandlar (snarkningar). Nu fick vi tid! Om mindre än 2 veckor ska vi dit och träffa en läkare för att förhoppningsvis få tid till operation av borttagning av mandlarna och/eller körteln bakom näsan (sk polyper).
 
 
Jag är sååååå oerthört tacksam! Bollarna är i rullning på alla plan nu! Ska skicka egenremissen till Eslöv för utredning också!
 
Är så otroligt glad och tacksam och rörd för allt stöd och fina ord vi fått av Er här, på facebook och via sms <3 Det värmer så otroligt mycket! Hela min kropp skriker att vi är på rätt väg nu! Att allt kommer att lösa sig inom sinom tid!
 
Jag börjar till och med snegla på en speciallärarutbildning, med inriktning grav språkstörning, för egen del! Jag är ju utbildad förskollärare så detta kanske är det jag strävat efter undermedvetet! Jag har ju hela tiden vetat att jag ska utbilda mig vidare, men till vad? Lärare i grundskolan har jag ju förkastat tidigare och så visade det sig att det är ju detta jag har väntat på! 
 
Oerhört härlig känsla när alla pusselbitarna kommer fram OCH faller på plats en efter en!
 
Kramar C