0

Blir så ledsen....

Ursch vad jag avskyr att behöva känna ångest för mina barns skull! Imorse var det inte jag som lämnade på förskolan utan det var mannen... Då sa en av NeNe kompisar att de (han och en till kille som var i rummet) skulle minsann inte vara med honom idag, varpå mannen svarade något med att fast det kanske den andra killen vill. MEN han svarade också att NEJ det skulle han ju inte heller! OCH det tar inte slut här! När en tredje kille kommer till förskolan får han lååååånga kramar av dessa två och en tredje kille. Ingen bryr sig om NeNe. :(
 
Det är inte första gången detta händer, att han blir bortvald, utfryst eller "retad". Tror att det är lättare att hoppa på honom då han inte kan uttrycka sig lika bra som de andra. Han är väl väldigt "snäll" också, hänger bara på de andra och låter sig styras... Ursch nu kommer jag att ha ont i magen hela dagen!! FAN!!!
 
Mannen hade pratat med en av personalen och sagt vad som hänt, men jag känner att det måste följas upp. För just detta "Vi ska inte vara med NeNe idag" har jag hört fler gånger, men nu var det droppen!!
 
Till saken hör att det är just dessa killar som NeNe pratar om att han leker med. Fast vad är det som gör att barn ska vara så taskiga! Är det för att testa hans föräldrar eller är det för att vara taskiga, vill de kanske egentligen inte vara med honom?
 
Kramar Mamma C