0

Nu börjar snart allvaret....

Ja...så var denna sommar/semester/ledighet snart över. På måndag börjar allvaret igen. Då börjar NeNe på förskolan igen och det är inskolningsstart för lillasyster (som för övrigt redan hunnit bli mer än 1,5år!?).
 
Vi har fått tid till logopeden i början av september så det ser jag verkligen fram emot! Samma dag som jag börjar min speciallärarutbildning.
 
Är väldigt hoppfull för vad de ska ska säga på förskolan om NeNes språk också. Kanske äntligen jag ska få höra de där efterlängade orden "det har börjat lossna nu". Jag tycker ju det själv att det faktiskt hänt en hel del nu! Han är ju 4år och 3månader, så jag har väntat ett tag ;)
 
Ska ta mig tid en dag och sammanfatta lite om hur situationen ser ut kring språket och NeNes utveckling, men just nu har jag inte tillräckligt med flow för att åstadkomma det :)
 
Kramar på er 
Mamma C