0

Det kunde jag aldrig ana...

Imorse kollade vi på klipp från Youtube...Jag sa till NeNe att de är bara ritade på datan, även fast en del saker så verkliga ut... Det var en blandning mellan angry Bird o den populära plants vs zombies...

NeNe sa då att han också ville kunna rita så...

Så vi tog fram papper och penna...det hör nämligen till ovanligheterna att han vill rita!

Jag visade först hur han kunde rita en gris (ni vet de i Angry Bird)... Han ritade själv efter... Stora öron skulle den ha...o tryter fick inte plats på huvudet så den fick hamna på ena örat :)


Sen ritade han en angry Bird! Och då jag inte kunde rita hur den såg ut gick han och hämtade en som han kunde rita av...

Han fick t.o.m. dit "svansen" o "tofsen" på huvudet :)

Jag trodde faktiskt inte att ritutvecklingen kunde framåt även om man inte ritade ;) underbart hur som helst! Detta är alltså 3månader efter hans första egentliga huvudfoting!

Kramar Mamma C