1

Bemöta barn med språkstörningar

En av mina favoritbloggar just nu är MinAlma där får vi följa Almas mammas tankar och farhågor kring sin dotters språkstörning. Det ger mig jättemycket stöd att bara få följa deras resa och känna att vi inte står ensamma i stora vida världen! 
 
Här kommer ett utdrag från hennes blogg om vad som är viktigt att tänka på!
 
 
Jag har googlat mycket kring språkstörning men detta är det mest användbara och genomtänkta jag läst kring bemötandet av barn med språkstörning. Du hittar bloggen här!
 
Kramar C
1 Stella:

Åh men tack!! Vad glad jag blir att det jag skriver kommer till användning för andra!

Jag är också glad att det äntligen finns en till blogg på samma ämne. Vi får stötta varandra på vägen! Kram

Svar: Härligt! Ja vi får stötta varandra :) kramar på dig!
Camilla Strömberg