0

Tydligare?!

Nu har det gått några dagar sedan NeNe fick sina öron rensade.... Tyckte direkt samma dag att han nog talade lite tystare... Tolkade det som att han hör nog bättre..Fast det är iaf sådana små skillnader att det är svårt att utröna vad som är vad...
 
Samtidigt vill jag gärna läsa in att det blir bättre och bättre på en snabbare sätt än innan...men sådan är ju jag...jag ser det positivt...Men det känns ändå som att han "härmas" lite bättre nu...lite fler ord och sammansatta meningar som han inte sagt innan...men som sagt det har kommit nya uttryck hela tiden innan också...återstår att se om några veckor kanske? 
 
En gång har han hunnit med att träna med specialpedagogen på förskolan... Just nu tränar de K-ljudet... :)
 
Kramar Mamma C
 
Ps ansökan till speciallärarprogrammet är nu i skickad :) mitten på juli får jag veta om jag kommit in :)