0

Bröt ihop på jobbet idag!

Andra dagen som jag arbetar efter min mammaledighet bryter jag ihop totalt! :( Jag reagerade på arbetsförhållandena på ett ett helt oadekvat sätt i mina ögon...
under eftermiddagen får jag förklaringen till mina reaktioner...
 
Jag får äntligen det efterlängtade samtalet från Eslöv om en tid för att påbörja utredningen! Om tre veckor ska vi äntligen dit! Tänk så fort det går!
När jag ska involvera mina kollegor om vad som händer på det privata planet brister allt! Jag börjar störttjuta som ett litet barn och hulkar och låter! Jag berättar allt från början när jag lugnat mig en aning...och i samma veva känner jag en lättnad att det var ju därför jag grät över arbetet också?! Jag trodde inte att jag hade så mycket känslor på utsidan och att detta var så pass obearbetat! Skönt var det ändå att lätta på trycket!
 
Hur som helst vad som än händer och vilken diagnos min son får, så är han alltid vår älskade NeNe! Det finns ingen som kan det ifrån oss!
 
Blev påminnd om "vårdbidrag", om NeNe behöver mer stöd hemma kan någon av oss gå ner i tjänst med betalning för att kunna stötta vårt barn hemma! Så vi får väl se vad alla utredningar visar och på vilket sätt vi ska kunna hjälpa honom....
 
Kram mamma C