0

Jag har glömt bort pappan...

Ja mitt i allt så har jag varit så självupptagen och bara fokuserat allt kring NeNe och mina egna känslor. Jag har totalt glömt bort min man, tillika NeNes pappa. Senaste dagarna har vi ventilerat allt som händer på ett djupare sätt.  Tror det är ätt hänt att man glömmer bort varandra i allt som händer, så att man inte kommer ihåg vikten av átt bearbeta allt tillsammans också!  Fram till nu, berättade min man, har han inte alls tänkt på samma sätt kring NeNes språk. Nu är det allt han tänker på, vad tänker de andra runt omkring nu? Varför pratar inte den pojken? 
   Det har till och med varit lite kivigt mellan oss de senaste dagarna, något som jag tror beror till stor del av all tankekraft kring NeNes språk och alla känslor som det medför...
 
Känner att jag får så mycket bearbetat bara genom att skriva i denna blogg, men måste nog ägna mer tid åt att prata med maken om detta också...så att vi växer in i det tillsammans vart det än bär av....
 
Söndagskramar från Mamma C