0

Varför detta jämförande?!

Ikväll var det föräldramöte på barnens förskola. Allt frid o fröjd so far... Men sen när allt snack om vad vem har sagt o gjort så kommer genast mina tankar om att NeNe inte pratar lika bra/lika mycket som de andra barnen....när jag sedan kollar i hans "pärm"/portfolio för en gångs skull... Han har gått där i 1,5år nu... Så är den TOM. Det var som ytterligare en dolkstöt i min tunna bubbla av stolthet...

Det var så skönt att komma till min coolugne man som rabblar upp allting som NeNe faktiskt är bra på! 

Jag hem med världens bästa M (mamma till en av NeNes kompisar) men det var så jobbigt att ens tänka tankarna ... Började gråta när jag sa det till mannen, så jag orkade inte öppna mig för min vän. Så läser du detta så vet du varför jag inte sa ngt till dig när jag hade chansen... Vet att Du alltid finns där och du säger alltid de rätta, värmande sakerna jag behöver höra, men just ikväll var det så känslosamt...

MEN som den könslomänniska jag är så går det FORT över! Som tur är! Så nu känns det bra igen :)

Bara skönt att dela med sig, så kanske andra känner igen sig i det jag skriver o kan få stöd...

Kramar Mamma C