0

Ibland önskar jag...

Just nu kretsar många i tankar i mitt huvud hur det skulle vara om jag öppnade upp denna blogg mer i offentlighetens ljus?! Jag bloggar ju i en annan blogg också...Där har jag 10-15ggr fler unika besökare varje dag än vad jag har här...

Men så tänker jag...vad är min tanke med denna blogg? Jag vill förhålla mig lite mer anonym (även fast många vet vem jag är) och framförallt förhålla min son anonym. Jag vill inte prägla honom mer fler stämplar...Detta är min ventil och han ska inte behöva lida men för det...

Men kanske hade det underlättat, skapat mer förståelse. Kanske hade de människor som finns runt mig visat mer förståelse för hans bristande språkförmåga? Kanske hade det smittat av sig på barnen som frågar varför han inte pratar så de förstår?

Kanske hade det lett till att jag blivit tryggare med att han inte kan lika mycket språkligt/kommunikativt som andra barn i samma ålder?

Jag vet inte...

Jag tänker i nuläget inte marknadsföra denna blogg mer...även fast en del av mig vill det...

Nä...jag vet faktiskt inte...

Nu är jag på högskolan och ska precis entra en föreläsning av Barbro Bruce som ska handla om språkutveckling och språkproblematik! Återkommer säkerligen med matnyttigt därifrån...

Kramar Mamma C